Publikacja archiwalna

Dostawa paliwa w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych oraz agregatów prądotwórczych idrobnego sprzętu na rzecz wspólnie występujących Podmiotów.

17/07/2018    S135    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Benzyna

2018/S 135-307594

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańska, Urzad Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gdański Ogród Zoologiczny
ul. Karwieńska 3
Gdańsk
80-328
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: https://zoo.gda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdański Ośrodek Sportu
ul. Traugutta 29
Gdańsk
80-221
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.sportgdansk.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
ul. Partyzantów 36
Gdańsk
80-254
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.gzdiz.gda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Nieruchomości SZB
ul. Partyzantów 74
Gdańsk
80-254
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.estategda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Straż Miejska w Gdańsku
ul. Elbląska 54/60
Gdańsk
80-724
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://strazmiejska.gda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska
ul. Żaglowa 11
Gdańsk
80-560
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.drmg.gdansk.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Centrum Informatyczne
ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://gci.gdansk.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Centrum Usług Wspólnych
al. Hallera 16/18
Gdańsk
80-426
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://gcuw.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Jednostki oświatowe zgłoszone przez Wydział Rozwoju Społecznego
Gdańsk
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.gdansk.pl/urzad-miejski/wydzial-rozwoju-spolecznego/Gdanskie-placowki-oswiatowe,a,30689

I.1)Nazwa i adresy
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://zut.com.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Wody Sp. z o.o.
ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.gdmel.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o.
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://guk.gda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Arena Gdańsk Operator Sp. z o.o.
ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1
Gdańsk
80-560
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.arenagdansk.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Cedry Wielkie
ul. M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.cedry-wielkie.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Pucki
ul. Elizy Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://powiat.puck.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Władysławowo
ul. Gen. J. Hallera 19
Władysławowo
84-120
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://wladyslawowo.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Nowy Staw
ul. Józefa Bema 1
Nowy Staw
82-230
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://nowystaw.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wejherowo
ul. Transportowa 1
Wejherowo
84-200
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://ugwejherowo.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Muzeum Zamkowe w Malborku
ul. Starościńska 1
Malbork
82-200
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.zamek.malbork.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Monika Wilczyńska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:


Dostawa paliwa w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych oraz agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu na rzecz wspólnie występujących Podmiotów.


Numer referencyjny: BZP.271.33.2018
II.1.2)Główny kod CPV
09132000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:


Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych oraz agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu, dla następujących Podmiotów występujących wspólnie:

1) Gminy Miasta Gdańsk (jej jednostek organizacyjnych) i spółek z o.o. z udziałem Gminy,

2) Gminy Cedry Wielkie,

3) Powiatu Puckiego,

4) Gminy Władysławowo (jej jednostek organizacyjnych),

5) Gminy Nowy Staw (jej jednostek organizacyjnych),

6) Gminy Wejherowo (jej jednostek organizacyjnych),

7) Muzeum Zamkowego w Malborku,

oraz do łodzi motorowych, dla następujących Podmiotów:

8) Straży Miejskiej w Gdańsku i Gdańskiego Ośrodka Sportu.

Gmina Miasta Gdańska, na podstawie art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp, jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu innych Zamawiających, którymi są ww. Podmioty. Umowy będą zawierane przez każdy z Podmiotów oddzielnie z Wykonawcą, którego oferta w danej części zamówienia będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Gmina Miasta Gdańska (jej jednostki organizacyjne) i spółki z o.o. z udziałem Gminy

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 128 402 litrów

2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 638 200 litrów

3) Olej napędowy do agregatów - 14 385 litrów

4) Etylina Pb95 - 97 145 litrów

5) Etylina Pb98 - 19 420 litrów

6) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 47 833 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 1: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Gmina Cedry Wielkie

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 5 000 litrów

2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 6 000 litrów

3) Olej napędowy do agregatów - 500 litrów

4) Etylina Pb95 - 500 litrów

5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 4 000 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Powiat Pucki

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 6 000 litrów.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 3: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Gmina Władysławowo (jej jednostki organizacyjne)

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych i drobnego sprzętu.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 3 450 litrów

2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych / autobusów - 5 915 litrów

3) Etylina Pb95 - 615 litrów

4) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 690 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 4: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Gmina Nowy Staw (jej jednostki organizacyjne)

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 2 974 litrów

2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 47 386 litrów

3) olej napędowy do agregatów - 463 litry

4) Etylina Pb95 - 393 litrów

5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 3 340 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 5: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Gmina Wejherowo (jej jednostki organizacyjne)

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 2 000 litrów

2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 19 200 litrów

3) Olej napędowy do agregatów - 1 000 litrów

4) Etylina Pb95 - 2 000 litrów

5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 730 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 6: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Muzeum Zamkowe w Malborku

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych i agregatów prądotwórczych.

2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) Olej napędowy - 14 000 litrów

2) Olej napędowy do agregatów - 500 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 7: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Straż Miejska w Gdańsku i Gdański Ośrodek Sportu (paliwo do łodzi motorowych)

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do łodzi motorowych.

2. Zakup paliw do łodzi motorowych wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.

3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:

1) etylina Pb95 - 9 750 litrów

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/05/2019
Koniec: 30/09/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

Część 8: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o których mowa powyżej.

Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja alfa.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej:

Dla części 1-7:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, zapewniającą tankowanie pojazdów (w tym autobusów), położoną w odległości nie większej niż:

a) 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Gdańsku (dla części 1), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;

b) 12 km od siedziby Urzędu Gminy Cedry Wielkie (dla części 2), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą. Zamawiający dla części 2 zamówienia, wyraża zgodę na realizację dostaw paliw na stacji czynnej od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00, a w niedziele i święta w godzinach 7:00-17:00;

c) 10 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Pucku (dla części 3), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;

d) 10 km od skrzyżowania ulicy Gdańskiej (droga wojewódzka nr 216) z ulicą Droga Chłapowska we Władysławowie (dla części 4), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;

e) 15 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie (dla części 5), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;

f) 7 km od skrzyżowania drogi krajowej nr 6 z ulicą Zamostną w Bolszewie (dla części 6), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;

g) 5 km od Muzeum Zamkowego w Malborku (dla części 7), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą.

Dla części 8:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną w okresie od 1.5.2019 r. do 30.9.2019 roku:

— w godzinach 8:00-20:00,

— we wszystkie dni tygodnia.

Zapewniającą tankowanie łodzi motorowych, położoną bezpośrednio na nabrzeżu, w odległości nie większej niż 3 km od Mariny Gdańsk (usytuowanej wzdłuż Nabrzeża Szafarnia na Nowej Motławie), liczonej według wskazań licznika łodzi motorowej poruszającej się trasą najkrótszą.

Potwierdzenie, że Wykonawca spełnia powyższe warunki nastąpi na podstawie części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja alfa.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zgodnie z dokumentacją zamówienia.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/08/2018
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 30/08/2018
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:

Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, pok. 132A.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

II połowa 2019 roku

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:

1.1. art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;

1.2. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:

2.1. aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi;

2.2. wykazu urządzeń technicznych (stacji paliw) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

2.3.a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2.3.b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

2.3.c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

2.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień na dodatkowe dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

9. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów art. 24aa ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

10. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określone zostały w Rozdziale 3 SIWZ.

11. Kryterium oceny ofert we wszystkich częściach zamówienia jest: cena - 100 %.

12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Metryczka publikacji