Ogłoszenie o naborze nr 14/2024 na wolne stanowisko specjalisty ds. profilaktyki i promocji zdrowia w Zespole Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego
Określenie stanowiska: specjalista ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Wymiar czasu pracy: 1 etat, równoważny system czasu pracy (wg harmonogramu)
Podstawa zatrudnienie: umowa na czas określony
Miejsce świadczenia pracy: Zespół Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego ul. Jana Sobieskiego 100 w Gdańsku.
Data rozpoczęcia zatrudnienia: od 01.11.2024 r.
Wymagania niezbędne określone w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
- Wykształcenie:
- wyższe – ukończone studia na kierunku medycznym, pielęgniarstwa, medyczno- społecznym, zdrowia publicznego, promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej itp.
- lub wyższe - inne niż wymienione wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z dziedziny promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej lub kursami medycznymi
- lub policealne/ pomaturalne – ukończona szkoła na kierunku medycznym, medyczno- społecznym, zdrowia publicznego, promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej itp.
- lub średnie – ukończone liceum medyczne, (przykładowe zawody: lekarz, pielęgniarka, dietetyk, technik farmacji, edukator zdrowia itp.).
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku, także w godzinach nocnych
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
- posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych
- posiada dobrą znajomość przepisów dotyczących pieczy zastępczej, w szczególności ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
- samodyscyplina i bardzo dobra organizacja na stanowisku pracy
- sumienność, terminowość, odpowiedzialność
- otwartość na kontakt z ludźmi, umiejętność rozwiązywania problemów
- zdecydowanie w działaniu i konsekwencja
- umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole
- odporność na stres.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. profilaktyki i promocji zdrowia
- dokonuje w najkrótszym możliwie czasie kompleksowego rozpoznania sytuacji zdrowotnej dziecka umieszczonego w placówce
- monitoruje sytuację zdrowotną wychowanka i niezwłocznie reaguje na sytuacje zagrażające prawidłowemu rozwojowi dziecka
- prowadzi indywidualne spotkania z dziećmi, ich rodzicami i bliskimi wychowanków w celu zdiagnozowania potrzeb zdrowotnych i profilaktycznych dzieci
- prowadzi zajęcia grupowe / pogadanki dla dzieci i dla wychowawców placówki w zakresie profilaktyki zdrowia
- współpracuje z wychowawcą dziecka w placówce, szczególnie w zakresie bieżącego stanu zdrowia dziecka i podawania leków, następnie monitoruje realizację zaleceń przez wychowawców placówek,
- współpracuje z poradniami, w których dziecko było dotychczas objęte wsparciem
- gromadzi dokumentację medyczną wychowanka
- organizuje i opracowuje harmonogram opieki medycznej, dostosowany do potrzeb zdrowotnych wychowanka
- monitoruje sytuację higieniczno – sanitarną w placówkach, celem eliminacji zjawisk o charakterze zakaźnym i epidemiologicznym
- nadzoruje wyposażenie apteczek w placówkach i dba o ich właściwe doposażanie
- zamawia i dystrybuuje do placówek leki dla wychowanków
- dba o bieżące doposażanie swojego gabinetu w niezbędne leki i art. medyczne
- przestrzega Praw Dziecka w placówce
- przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 4730,00 zł – 5720,00 zł brutto
- dodatek motywacyjny 1.000,00 zł brutto miesięcznie do 31.12.2027 r.
- dodatek stażowy
- uznaniowa nagroda kwartalna
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
- nagroda jubileuszowa
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
- szkolenia zawodowe podnoszące kwalifikacje
- stałą superwizję zespołu.
Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV do 15.10.2024 r. na adres e-mail: kancelaria@zgpo.gdansk.pl z dopiskiem „Oferta – specjalista ds. profilaktyki i promocji zdrowia”.
- Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.
- Złożonych dokumentów nie zwracamy.
Składane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- (Dz. Urz. UE z 2016r. L 199.l)” oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781)”.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zespół Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego z siedzibą ul. Jana Sobieskiego 100, 80-216 Gdańsk, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Gdańsku pod numerem NIP: 9571128548 Regon: 387531080
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Weronikę Krakówkę, z którym można skontaktować się poprzez adres mailowy iod@gdansk.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji prowadzanych przez Zespół Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (przepis prawa) lit. a (zgody) RODO.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego czy organizacji międzynarodowej.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.