Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Wydziale Rehabilitacji Społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Wydziale Rehabilitacji Społecznej (1 etat, umowa o pracę)

I. Główne obowiązki

  1. Realizacja zadań z zakresu udzielania dofinansowań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w tym programów powołanych uchwałą Zarządu PFRON
  2. Przyjmowanie wniosków od klientów oraz sprawdzanie wniosków pod względem ich poprawności formalnej i merytorycznej
  3. Prowadzenie rejestru wniosków o dofinansowanie w zakresie powierzonych zadań, umożliwiającego stosownie do przepisów prawa określenie kolejności przyznania poszczególnych dofinansowań oraz umożliwiającego analizę zapotrzebowania na środki
  4. Terminowe przygotowywanie informacji do wnioskodawców o brakach formalnych oraz o sposobie rozpatrzenia wniosków
  5. Wprowadzanie danych oraz obsługa wniosków w Systemie Obsługi Wsparcia oraz EZD
  6. Przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru umów
  7. Przygotowywanie wniosków o przekazanie środków finansowych
  8. Rozliczanie dofinansowań pod względem rzeczowo-finansowym
  9. Przeprowadzanie wizji lokalnych i kontroli funkcjonalnych w zakresie powierzonych zadań
  10. Udzielanie informacji związanych z zakresem działania Wydziału

II. Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie:
    1) średnie - w przypadku stanowiska podinspektora jest wymagany 3-letni staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie
    lub
    2) wyższe - w przypadku stanowiska podinspektora nie jest wymagany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku starszego inspektora wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie
  1. Znajomość rozporządzenia w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  2. Dobra komunikatywność i kultura osobista
  3. Umiejętność współpracy
  4. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office

III. Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami mile widziane
  2. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  3. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  4. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  5. Znajomość programów celowych PFRON tj.: Aktywny Samorząd, SAM Mieszkanie dla Absolwenta i SAM Dostępne mieszkanie

IV. Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny
  2. Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu)
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.)
  5. Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.)
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych
    Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
    Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.

V. Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 30.09.2024 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem „Nabór - podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Wydziale Rehabilitacji Społecznej”. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji.

VI. Informacje dodatkowe

  1. Miejsce pracy - Wydział Rehabilitacji Społecznej ul. Leczkowa 1A
  2. Czas pracy - poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 do 15:30, środa od 8:00 do 17:00, piątek od 7:30 do 14:30
  3. Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 4.950,00 zł do 5.500,00 zł + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji)

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.