Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Kierownik/czka Samodzielnej Sekcji w Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku przy ul. Starogardzkiej 20

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej  w Gdańsku ul. Starogardzka 20 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Kierownik/czka Samodzielnej Sekcji w wymiarze 1 etatu (40 godz./tyg.) 

tel. (+ 48 58) 309 49 31 www.dpsorunia.pl 

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe w szczególności w kierunkach: medycznym, pielęgniarskim, zdrowia publicznego
  • staż pracy 5 lat
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle seksualnym z dostępem ograniczonym
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zakresu powierzonych obowiązków (ustawy o pomocy społecznej, pracownikach samorządowych, o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, regulacji dotyczących refundacji leków i środków pomocniczych)
  • wykazywanie następujących cech osobowości i predyspozycji: dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność delegowania zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, terminowość, punktualność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, odporność na stres, umiejętność słuchania, innowacyjność, pomysłowość, pozytywne podejście do podejmowanych działań, odpowiedzialność
  • dyspozycyjność
  • szkolenia z zakresu specjalizacji z organizacji pomocy społecznej (ukończone, w trakcie nauki lub chęć podjęcia nauki).

Główny zakres obowiązków:

  • przygotowanie i ustalenie miesięcznego planu pracy pracowników działu, zabezpieczenie i kontrola zastępstw pracowników
  • bieżąca kontrola czasu pracy (opracowanie planów urlopowych , ewidencja czasu pracy podległych pracowników, ustalanie zastępstw na okres nieobecności)
  • zarządzanie, motywowanie i wspieranie merytoryczne pracowników działu
  • dobór właściwego personelu zatrudnionego na grupie i podległych komórkach organizacyjnych, występowanie z uzasadnionym wnioskiem o zatrudnienie, przedłużenie bądź rozwiązanie umowy o pracę
  • prowadzenie nadzoru nad rozchodem leków i materiałów medycznych
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach powierzonych zadań
  • współpraca z lekarzem POZ oraz innymi specjalistami konsultacyjnymi stan zdrowia mieszkańców
  • udział przy opracowaniu nowych rozwiązań organizacyjnych i modernizacyjnych dotyczących zakładu pracy
  • nadzór nad prowadzoną dokumentacją przez podległy personel
  • współpraca z innymi działami Domu
  • pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu
  • czuwanie nad respektowaniem praw i realizacją potrzeb mieszkańców przez wszystkich pracowników domu
  • udział i organizacja wydarzeń na rzecz mieszkańców
  • udział w spotkaniach zespołu terapeutyczno-opiekuńczego, współpraca przy tworzeniu indywidualnych planów wsparcia mieszkańców oraz kontrola ich realizacji i uaktualnianie
  • współpraca z rodzinami i opiekunami mieszkańców
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z logiki stanowiska i realizowanych zadań.

Kandydatom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wymiar czasu pracy: pełny etat , 40 godzin tygodniowo
  • terminowe wynagrodzenie
  • dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego ( konieczność udokumentowania stażu pracy),dodatek funkcyjny, nagrody jubileuszowe, dodatkowe wynagrodzenie tzw. 13 pensja
  • w ramach umowy o prace benefity: dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych lub biletów na imprezy kulturalne, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci
  • możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach finansowych do pracowniczego ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizowanych szkoleń i kursów
  • miejsce pracy w dobrze skomunikowanym miejscu (przystanek autobusowy przy budynku), bezpłatny parking
  • specyfika pracy: praca biurowa oraz praca na terenie DPS związana z wykonywaniem obowiązków
  • przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2024 r.

Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:

  • aktualne CV z opisem pracy zawodowej
  • list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko, z podaniem numeru telefonu kontaktowego oraz adresu korespondencji
  • kserokopia dyplomu ukończenia szkoły
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (druk do pobrania ze strony internetowej http://dpsorunia.pl/praca/)
  • kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • podpisanie oświadczenia do celów rekrutacji w Domu Pomocy Społecznej „WYRAŻENIE ZGODY PRZY REKRUTACJI”, które dostępne jest na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej Orunia
  • zgodnie z wymogami Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach znajdujących się na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej „Orunia”
  • oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości - Krajowy Rejestr Karny”. 

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w Domu Pomocy Społecznej, ul. Starogardzka 20, 80-058  Gdańsk w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Orunia ul. Starogardzka 20, 80-058 Gdańsk z następującą adnotacją: „ Rekrutacja na stanowisko Kierownik Samodzielnej Sekcji ” w terminie do dnia 02.10.2024 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do placówki).

Informacje dodatkowe:

Do kolejnego etapu rekrutacji (spotkanie rekrutacyjne) zostaną zaproszeni kandydaci/kandydatki, którzy/re:

  • złożą w terminie wszystkie wyżej wymienione dokumenty
  • spełniają wszystkie wymagania niezbędne.

O terminie spotkania  rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS Orunia w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.