OBWIESZCZENIE UZUPEŁNIAJĄCE
Stosownie do art.49 i 61 §4 ustawy z dn. 14.06.1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2023r. poz.775 z późn. zmian.) , w związku z art. 53 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2023r. poz.977 z późn. zmian.)
Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek:
- Województwa Pomorskiego z siedz. przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk (reprezentowanego przez pełnomocnika P. Tomasza Białoszewskiego) z dn.04.08.2023r. nr rej. RPW/296235/2023 oraz
- Województwa Pomorskiego z siedz. przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk (reprezentowanego przez pełnomocnika P. Tomasza Białoszewskiego) z dn.11.09.2023r. nr rej. RPW/348041/2023 przekazanego według właściwości Prezydentowi Miasta Gdańska (zawiadomienie o przekazaniu zarejestrowano w dn.11.09.2023r. pod nr RPW/345451/2023)
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Trakt św. Wojciecha w Gdańsku w ramach zadania „Budowa i przebudowa budynku biurowego wraz z uporządkowaniem infrastruktury” – dz. nr 137/5, 137/10, 137/19, 137/25, 152, 150 obr.0109.
W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr (58) 32 36 454, ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub bezpośrednio w kancelarii w godzinach pracy tut. Urzędu.
Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 14.09.2023r.