Urządzenia komputerowe 2018/S 064-142063

31/03/2018 S64 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta


I.II.III.IV.VI.


Polska-Gdańsk: Urządzenia komputerowe


2018/S 064-142063


Ogłoszenie o zamówieniu


Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Gdańsk, Urzad Miejski w Gdańsku

Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Osoba do kontaktów: Wioletta Kulkowska-Myszke

Tel.: +48 583236129

E-mail: bzp@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634


Adresy internetowe:


Główny adres: www.um.gdansk.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.gdansk.pl/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:


Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół


Numer referencyjny: BZP.271.80.2017

II.1.2)Główny kod CPV

30200000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:


Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych zestawów komputerowych i laptopów, instalacja oprogramowania.


Zamówienie podzielono na 2 zadania określone przez rodzaj sprzętu komputerowego;


Zadanie nr 1 obejmuje: komputer stacjonarny all in one.


Zadanie nr 2 obejmuje: laptop.


II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:


Komputer stacjonarny all in one


Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

30200000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL63

II.2.4)Opis zamówienia:


Komputer stacjonarny all in one z oprogramowaniem biurowym w ilości 331 szt.


II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 21

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:


Laptopy


Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

30200000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL63

II.2.4)Opis zamówienia:


Laptop 15,6” z oprogramowaniem biurowym w ilości 80 szt.


II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 21

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:


Zadanie nr 1: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy komputerów stacjonarnych klasy PC/laptopy o wartości, co najmniej 200 000,00 brutto każda.


Dla zadania nr 2 zamawiający nie stawia warunku.


III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:


Wszystkie warunki realizacji umowy są wymienione w dokumentacji zamówienia.


III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia


Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 08/05/2018

Czas lokalny: 12:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 08/05/2018

Czas lokalny: 12:30

Miejsce:


Siedziba Zamawiającego - Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 123A.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:


1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert:


a) oświadczenie w formie jednolitego dokumentu (JEDZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;


b) Opisów proponowanych komputerów podając: nazwę producenta oraz minimalne parametry techniczne


2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:


2.1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:


• Dowodów wykonanych lub wykonywanych dostaw, o których mowa w rozdziale 2 ust. 1 pkt. 1.2.1. określających czy te dostawy zostały wykonane należycie;


2.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp:


• informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


• oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;


• oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;


2.3. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp:


• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.


Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2.2 oraz 2.3.


W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w JEDZ, dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.


3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.4.3)Składanie odwołań

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

29/03/2018

DOKUMENTY:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (267.42 KB)

JEDZ pdf (84.8 KB)

JEDZ edytowalny (107.51 KB)

odpowiedzi na pytania (732.56 KB)
informacja z otwarcia (43.85 KB)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (49.6 KB)
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (122.02 KB)

Metryczka publikacji