Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

02/09/2017    S168    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Usługi pocztowe

2017/S 168-345657

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.gdansk.pl/urzad-miejski

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kolbudy
ul. Staromłyńska 1
Kolbudy
83-050
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.ugkolbudy.bip.org.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Stegna
ul. Gdańska 34
Stegna
82-103
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.stegna.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Zukowo
ul. Gdańska 52
Żukowo
83-330
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zukowo.pl/urzad_gminy.214

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 20
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.pruszcz-gdanski.pl/8.urzad-miasta.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Nowy Staw
ul. Józefa Bema 1
Nowy Staw
82-230
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.nowystaw.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Cedry Wielkie
ul.M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.cedry-wielkie.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Puck
ul. 10 Lutego 29
Puck
84-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.gmina.puck.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Sztutowo
ul. Gdańska 55
Sztutowo
82-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.sztutowo.pl

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Tczewski
ul. Piaskowa 2
Tczew
83-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.powiat.tczew.pl

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Gdański
ul. Wojska Polskiego 16
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.powiat-gdanski.pl/starostwo-zarzad

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kaliska
ul. Nowowiejska 2
Kaliska
83-260
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.kaliska.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Tczew
ul. Lecha 12
Tczew
83-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.gmina-tczew.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska w Tczewie
Plac Marszałka Piłsudskiego 1
Tczew
83-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.wrotatczewa.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.pruszczgdanski.pl/urzad-gminy.html

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Kartuski
ul. Dworcowa 1
Kartuzy
83-300
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.kartuskipowiat.com.pl/starostwo

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wejherowo
Osiedle Przyjaźni 6
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.ug.wejherowo.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Krynica Morska
ul. Górników 15
Krynica Morska
84-120
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.krynicamorska.tv

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Gdynia
81-382
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.gdynia.pl/urzad/25_html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Trąbki Wielkie
ul. Gdańska 12
Trąbki Wielkie
83-034
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.trabkiw.ug.gov.pl

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Pucki
ul. Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.starostwo.puck.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pszczółki
ul. Pomorska 18
Pszczółki
83-032
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.pszczolki.pl/index.photo/o-gminie/urzad-gminy

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Sopotu
ul. Kościuszki 25/27
Sopot
81-704
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.miasto.sopot.pl/strona/urzad_miasta

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Szemud
ul. Kartuska 13
Szemud
84-271
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.szemud.pl

I.2)Wspólne zamówienie
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gdansk.pl/urzad-miejski
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie.

Numer referencyjny: BZP.271.47.2017
II.1.2)Główny kod CPV
64110000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich, druków bezadresowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia z dnia 23.11.2012 r. (Dz.U. z 2016 r., poz. 1113 z późniejszymi zmianami) na rzecz Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów i ich jednostek organizacyjnych występujących wspólnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Usługi pocztowe będą świadczone na terenie województwa pomorskiego.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Zakres zamówienia obejmuje:

— przesyłki nierejestrowane,

— przesyłki rejestrowane,

— zwrotne potwierdzenie odbioru,

— paczki,

— przesyłki kurierskie,

— druki beazdresowe.

2. Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek oraz wydawania przesyłek nierejestrowanych, awizowanych, zwrotów oraz przesyłek w formie opłaty przerzuconej na adresata.

3. Zamawiający będzie dostarczał codziennie przesyłki pocztowe do odbioru wraz z dokumentami nadawczymi do placówek oddawczo-awizacyjnych Wykonawcy.

4. Zamawiający/Płatnik dokonywać będzie wpłat należności na poczet wykonania usług opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania, przelewem na konto Wykonawcy z określeniem tytułu wpłaty.

5. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do placówek oddawczo-awizacyjnych Wykonawcy.

6. Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek przez Wykonawcę świadczona była do każdego miejsca w kraju i za granicą, objętego porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym, zgodnie z adresem przeznaczenia podanym na przesyłce.

7. Przesyłki pocztowe zagraniczne powinny być niezwłocznie przekazane do doręczenia odpowiednim operatorom zagranicznym.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.

9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, za wyjątkiem stosowania formy opłat z „góry”, w przypadku rozliczania usług przy pomocy maszyny frankującej.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający w formularzu cenowym podał średnie roczne ilości przesyłek każdego rodzaju, które ustalił w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny oferty. Faktyczna ilość usług oraz ich zakres rodzajowy będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania, i mogą się różnić od podanych w formularzu cenowym.

Zamawiający jest w stanie zagwarantować minimum 70 % szacowanych ilości przesyłek pocztowych, wskazanych w formularzu cenowym. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % ilości przesyłek pocztowych, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawce powyższego warunku udziału w postępowaniu jest aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia, z czego co najmniej jedno zostało zakończone zgodnie z uprzednio zawartą umową. W ramach każdego zamówienia, Wykonawca wykonał usługę doręczenia co najmniej 300 000 przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawce powyższego warunku udziału w postępowaniu jest wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.1 SIWZ, wg załączonego wzoru do SIWZ – załącznik nr 4 wraz dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie.

2.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje placówkami oddawczo-awizacyjnymi, spełniającymi wymogi, o których mowa w Rozdziale 1 ust. 31 SIWZ w ilościach:

1) Gmina Miasta Gdańska – co najmniej 20 placówek na terenie administracyjnym Miasta Gdańska;

2) Gmina Miasta Sopot – co najmniej 1 placówka w mieście Sopot;

3) Gmina Miasta Gdyni – co najmniej 18 placówek w mieście Gdynia;

4) Gmina Stegna – co najmniej 1 placówka w mieście Stegna;

5) Gmina Miasta Krynica Morska – co najmniej 1 placówka w mieście Krynica Morska;

6) Gmina Żukowo – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Miasto Żukowo,

— Banino,

— Chwaszczyno.

7) Gmina Trąbki Wielkie – co najmniej 1 placówka w miejscowości Trąbki Wielkie;

8) Gmina Szemud – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Kielno,

— Koleczkowo,

— Szemud

9) Gmina Miejska Pruszcz Gdański – co najmniej 3 placówki w mieście Pruszcz Gdański;

10) Gmina Pruszcz Gdański – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Miasto Pruszcz Gdański,

— Łęgowo

— Straszyn;

11) Gmina Nowy Staw – co najmniej 1 placówka w miejscowości Nowy Staw;

12) Gmina Cedry Wielkie – co najmniej 1 placówka w Cedrach Wielkich;

13) Gmina Kolbudy – co najmniej 1 placówka w miejscowości Kolbudy;

14) Gmina Miejska w Tczewie – co najmniej 3 placówki w mieście Tczew;

15) Gmina Wejherowo – co najmniej 1 placówka w mieście Wejherowo;

16) Gmina Puck – co najmniej 1 placówka w mieście Puck;

17) Gmina Pszczółki – co najmniej 1 placówka w miejscowości Pszczółki;

18) Gmina Tczew – co najmniej 1 placówka w miejscowości Tczew;

19) Gmina Kaliska – co najmniej 1 placówka w miejscowości Kaliska;

20) Gmina Sztutowo – co najmniej 1 placówka w miejscowości Sztutowo;

21) Powiat Tczewski – co najmniej 7 placówek w miejscowościach:

— Tczew – co najmniej 3 placówki,

— Pelplin – co najmniej 1 placówka,

— Gniew – co najmniej 1 placówka,

— Subkowy – co najmniej 1 placówka,

— Morzeszczyn – co najmniej 1 placówka.

22) Powiat Kartuski – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Kartuzy

— Somonino

— Sierakowice

— Żukowo

— Przodkowo

— Sulęczyno

23) Powiat Pucki – co najmniej 1 placówka w mieście Puck;

24) Powiat Gdański – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Pruszcz Gdański.

— Trąbki Wielkie

— Łęgowo

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawce powyższego warunku udziału w postępowaniu jest wykaz placówek oddawczo-awizacyjnych Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.2 SIWZ w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi placówkami. Wzór wykazu placówek oddawczo-awizacyjnych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy określono w SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 12/10/2017
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 12/10/2017
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:

Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 132 a, I piętro.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

II połowa 2018 roku.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, w formie JEDZ.

1.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w JEDZ.

1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów JEDZ

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu

2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego wzoru – wg wzoru załącznika do SIWZ;

3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg załączonego wzoru – wg wzoru załącznika do SIWZ;

4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru – wg wzoru załącznika do SIWZ.

W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej,konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

4. Uwaga do sekcji IV.2.6. – Minimalny termin związania ofertą wynosi 60 dni.

5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w Rozdziale 3 ust. 12 SIWZ.

6.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

7.Kryteria oceny ofert:

a) cena – 60 %

b) wskaźnik zatrudnienia o pracę – 40 %.

8. Wadium – 50 000 PLN. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 5 SIWZ.

9. Zamawiający przewidział zmiany postanowień umowy w SIWZ.

10. Uwaga do Sekcji II.2.6) Szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 209 000 EUR.

11.Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia – pozostałe informacje zawarto w SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2015 poz. 2164, ze zm.).

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

31/08/2017
{id96561}
Metryczka publikacji