Polska-Gdańsk: Olej opałowy
2017/S 168-345178
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gdansk.pl/urzad-miejski
ul. Gdańska 34
Stegna
82-103
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska
Tel.: +48 523236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 523236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.stegna.pl
ul. Wybickiego 19a
Subkowy
83-120
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 523236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.subkowy.pl
ul. Wojska Polskiego 16
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.powiat-gdanski.pl/starostwo-zarzad
ul. Gdańśka 55
Sztutowo
82-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sztutowo.pl
ul. M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.cedry-wielkie.pl
ul. Wejhera 3
Nowy Dwór Gdański
82-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.miastonowydwor.pl
Osiedle Przyjaźni 6
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ug.wejherowo.pl
ul. Turystyczna 15
Linia
84-223
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gminalinia.com.pl/urzad-gminy
ul. Gdańska 52
ul. Gdańska 52
83-330
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zukowo.pl/urzad_gminy.214
ul. Górników 15
Krynica Morska
84-120
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.krynicamorska.tv
ul. Kościuszki 51
Ostaszewo
82-112
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ostaszewo.pl
ul. Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.starostwo.puck.pl
Sekcja II: Przedmiot
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie, wymienionych dalej jako Płatników i Odbiorców, oraz jego sukcesywne dostarczanie do zbiorników tych Płatników i Odbiorców.
Dostawy oleju opałowego będą obejmowały teren województwa pomorskiego.
1.Planowana ilość oleju opałowego objętego zamówieniem wynosi łącznie 1 253 269 litrów.
2.Rozliczenia wynagrodzenia za dostawy oleju opałowego odbywać się będą indywidualnie z każdym płatnikiem, wymienionym w Załączniku nr 1 do Siwz, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po każdej dostawie.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w PN-C-96024:2011 /Przetwory naftowe – oleje opałowe/ dla gatunku L-1.
4. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na litrach w temperaturze referencyjnej 15oC.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego paliwa.
6. Minimalne parametry oleju opałowego lekkiego:
a) gęstość w temperaturze 15 oC nie może być wyższa niż 860 kg/m³
b) wartość opałowa (energetyczna) nie może być niższa od 42,6 MJ/kg
c) temperatura zapłonu nie może być niższa niż 56 oC
d) zawartość siarki nie może być wyższa niż 0,1 %
e) zawartość wody nie może być wyższa niż 200 mg/kg
f) zawartość ciał stałych nie może być wyższa niż 24 mg/kg
g) temperatura płynięcia nie może być wyższa niż -20 oC
h) barwa czerwona.
7.Dostawa oleju będzie realizowana sukcesywnie (partiami), na podstawie zlecenia zapotrzebowania składanego przez pracowników odbiorców wymienionych w Wykazie płatników i odbiorców, w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze, faksem, drogą elektroniczną lub pisemnie. Przewidywane ilości dostaw to średnio 4-5 dostaw w roku dla jednego odbiorcy.
8. Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez odbiorcę dostawy oleju, w godzinach 8.00 – 15.00.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.
Planowana ilość oleju opałowego objętego zamówieniem wynosi łącznie 1 253 269 litrów. Ostateczna ilość zamówionego oleju może ulec zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 70 % planowanej ilości oleju. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % – ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10.4.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2012, poz. 1059 z późn.zm.)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli każdy z wykonawców będzie posiadał aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie.
Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest:
a) aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi wraz ze wszystkimi zmianami.
Warunki realizacji umowy określono w SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk pokój 132A – I piętro.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
II połowa 2018 r.
1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, w formie JEDZ.
1.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w JEDZ.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu
2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego wzoru – wg wzoru załącznika do SIWZ;
3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg załączonego wzoru – wg wzoru załącznika do SIWZ;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru – wg wzoru załącznika do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.
4. Uszczegółowienie pkt IV.2.6 – Minimalny termin związania ofertą wynosi 60 dni.
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w Rozdziale 3 ust. 7 SIWZ.
6.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7.Kryteria oceny ofert – Cena 100 %.
8. Wadium – 30 000 zł.Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 5 SIWZ.
9. Zamawiający przewidział zmiany postanowień umowy w SIWZ.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
11. Uwaga do Sekcji II.2.6) Szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 209 000 EUR.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej –ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164, ze zm.).
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: