Publikacja archiwalna

Rozbudowa systemu informowania i ostrzegania ludności na terenie miasta Gdańska i Sopotu

18/01/2018 S12 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

 

I.II.III.IV.VI.

 

Polska-Gdańsk: Syreny

 

2018/S 012-022584

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Gdańsk, Urzad Miejski w Gdańsku

Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Tel.: +48 583236125

E-mail: katarzyna.busz@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634

 

Adresy internetowe:

 

Główny adres: https://www.gdansk.pl/urzad-miejski

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Sopotu

Sopot

Polska

Tel.: +48 583236125

E-mail: katarzyna.busz@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634

 

Adresy internetowe:

 

Główny adres: http://www.miasto.sopot.pl/strona/urzad_miasta

I.2)Wspólne zamówienie

W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.gdansk.pl/urzad-miejski

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:

Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 Gdańsk 80-803 Polska

Tel.: +48 583236125 E-mail: katarzyna.busz@gdansk.gda.pl Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634

 

Adresy internetowe:

 

Główny adres: https://www.gdansk.pl/urzad-miejski

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

 

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

 

Rozbudowa systemu informowania i ostrzegania ludności na terenie miasta Gdańska i Sopotu w ramach projektu Rozbudowa systemów informowania i ostrzegania o zagrożeniach, w szczególności powodziowych

 

Numer referencyjny: BZP.271.59.2017

II.1.2)Główny kod CPV

35240000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informowania i ostrzegania ludności na terenie miasta Gdańska i Sopotu dla następujących Podmiotów występujących wspólnie:

 

1) Gminy Miasta Gdańsk,

 

2) Gminy Miasta Sopotu.

 

2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został podzielony na dwa poniższe zadania. Ofertę można złożyć na jedno lub dwa zadania (części).

 

2.1. Zadanie nr 1

 

System Informowania i Ostrzegania Ludności Miasta Gdańska.

 

2.2. Zadanie nr 2

 

System Informowania i Ostrzegania Ludności Miasta Sopotu.

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obejmujący opis zakresu rzeczowego, minimalne parametry techniczne i funkcjonalne, wymagania funkcjonalności systemu.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie nr 1 - System Informowania i Ostrzegania Ludności Miasta Gdańska

 

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

35120000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL634

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obejmujący opis zakresu rzeczowego, minimalne parametry techniczne i funkcjonalne, wymagania funkcjonalności systemu.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Okres Gwarancji / Waga: 40

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 63

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.11.01.00-IZ.00-22-001/16

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

 

Część 1: 28 000 PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych),

 

Termin wykonania zamówienia: do 9 tygodni (63 dni) od dnia zawarcia umowy.

 

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie nr 2 - System Informowania i Ostrzegania Ludności Miasta Sopotu

 

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

35120000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL634

II.2.4)Opis zamówienia:

 

System Informowania i Ostrzegania Ludności Miasta Sopotu,

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ obejmujący opis zakresu rzeczowego, minimalne parametry techniczne i funkcjonalne, wymagania funkcjonalności systemu.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 63

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.11.01.00-IZ.00-22-001/16

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:

 

Część 2: 1 500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

 

Termin wykonania zamówienia: do 9 tygodni (63 dni) od dnia zawarcia umowy.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie określa warunku.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

 

1.1. Dla części 1 (Gdańsk):

 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy z montażem systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach o wartości każdej w tych dostaw nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto.

 

1.2. Dla części 1 (Gdańsk):

 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi dwoma osobami, które skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia:

 

a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych

 

b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych

 

Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez wykazanie dysponowania jedną osobą, która posiadają obydwa uprawnienia lub dwoma osobami, które posiadają po jednym uprawnieniu budowlanym jedna do projektowania, a druga do kierowania robotami budowlanymi, oba bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.

 

1.3. Dla części 2 (Sopot):

 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy z montażem systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach o wartości każdej w tych dostaw nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto.

 

1.4. Dla części 2 (Sopot):

 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi dwoma osobami, które skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia:

 

a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych

 

b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych

 

Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez wykazanie dysponowania jedną osobą, która posiadają obydwa uprawnienia lub dwoma osobami, które posiadają po jednym uprawnieniu budowlanym jedna do projektowania, a druga do kierowania robotami budowlanymi, oba bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.

 

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:

 

2.1. art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp;

 

2.2. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

 

3. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.

 

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, którą można wprowadzić do ogłoszenia - dalsza treść poniżej.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 10 dni) aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:

 

4.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

a) Dla części 1 (Gdańsk): Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem opisu przedmiotu wykonanej dostawy, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, wg załączonego do SIWZ wzoru wykazu dostaw.

 

b) Dla części 1 (Gdańsk): Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załączonego do SIWZ wzoru wykazu osób.

 

c) Dla części 2 (Sopot): Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem opisu przedmiotu wykonanej dostawy, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, wg załączonego do SIWZ wzoru wykazu dostaw.

 

d) Dla części 2 (Sopot): Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załączonego do SIWZ wzoru wykazu osób.

 

4.2. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

 

a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

 

c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności

 

d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Zgodnie z dokumentacją zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 26/02/2018

Czas lokalny: 11:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 26/02/2018

Czas lokalny: 12:00

Miejsce:

 

Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, sala 132A.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:

 

1.1. oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:

 

a) nie podlega wykluczeniu,

 

b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Oświadczenie, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu Wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „JEDZ”. Wzór formularza JEDZ w wersji edytowalnej dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia niniejszego ogłoszenia.

 

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, JEDZ musi być złożony przez każdego z Wykonawców.

 

Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył Jednolite Europejskie Dokumenty Zamówienia dotyczące podwykonawców.

 

2. Uwaga do Sekcji II.2.6): Szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 221 000 EUR.

 

3. Uwaga do Sekcji IV.2.6) Minimalny okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą: zgodnie z art.85 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, termin związania ofertą wynosi 60 dni. W Sekcji IV.2.6) podano 2 miesiące (od ustalonej daty składania ofert).

 

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17A

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

 

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza

Warszawa

Polska

 

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

 

Terminy wniesienia odwołania:

 

Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

 

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

 

Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17A

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

 

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

16/01/2018

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (473 KB)

Opis Przedmiotu Zamówienia (78.42 KB)

Wzór Umowy (84.07 KB)

JEDZ - wersja edytowalna (184 KB)

Odpowiedzi na pytania, zmiana SIWZ, zmiana terminu składania ofert (1.06 MB)

Ogłoszenie o zmianie ogloszenia - wysłane do publikacji (74.38 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogloszenia - opublikowane (70.49 KB)

Informacja o złożonych ofertach (166.95 KB)

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (211.95 KB)

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (126.57 KB)

 

Metryczka publikacji