Publikacja archiwalna

Dostawa grodzic stalowych i profili narożnych do magazynu przeciwpowodziowego w Gdańsku

Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez "Gdańskie Wody" Sp. z o.o.: Dostawa

grodzic stalowych i profili narożnych do magazynu przeciwpowodziowego w Gdańsku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii

Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,

których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które

będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących

członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej

kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych

przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli

przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie

postępowania: "Gdańskie Wody" Sp. z o.o. ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza 5 80-601

Ogłoszenie nr 557301-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.

Gdańsk NIP 583-001-08-23 Regon 190275057 www.gdanskiewody.pl tel.58 32-33-400

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie

oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz

z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych

państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo

zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez "Gdańskie Wody" Sp.

z o.o., krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5 , 80-601

Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583233400, , e-mail

a.walesiak@gdanskiewody.pl, , faks .

Adres strony internetowej (URL): www.gdanskiewody.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub

formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania

postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z

zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających

jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za

przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie

będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie

udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można

uzyskać pod adresem (URL)

Tak

www.gdanskiewody.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych

warunków zamówienia

Tak

www.gdanskiewody.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można

uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

Nie

adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu w inny sposób:

Tak

Inny sposób:

Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora

pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za

pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

Adres:

"Gdańskie Wody" Spółka z o.o., ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów

plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod

adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grodzic stalowych i profili

narożnych do magazynu przeciwpowodziowego w Gdańsku

Numer referencyjny: Sygn. akt: ZP-14/PN/2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog

techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w

odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup

części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie

jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub

robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu przeciwpowodziowego ul.

Kaczeńce 33 w Gdańsku fabrycznie nowych: 1) grodzic stalowych typu GU 16N o długości:

L=6,0 m - 130 sztuk L=9,0 m -130 sztuk 2) profili narożnych z zamkiem typu C14 do ścianek

szczelnych typu GU 16N o długości L=6,0 m – 4 sztuki L=9,0 m – 4 sztuki Przedmiotem

zamówienia są grodzice stalowe typu Gu 16N oraz profile narożne z zamkiem typu C14,

gorącowalcowane wg PN/EN 10248/1999, fabrycznie nowe posiadające certyfikat EN 10204

-3.1, bez obróbek wykańczających, o następujących parametrach: szerokość b - 600 mm

wysokość - 430 mm Stal minimum S350GP Moment bezwładności Jx ≥ 35 950 cm4/m

Sprężysty wskaźnik wytrzymałości Wx ≥ 1670 cm3/m Ciężar pojedynczej grodzicy 72,6 kg/m,

ciężar ściany 121,00 kg/m W przypadkach odniesienia w opisie przedmiotu odniesienie do

norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów

referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp,

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdorazowo należy

przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".

II.5) Główny kod CPV: 44212500-4

Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości

zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa

całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub

dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone

zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta

umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach: lub dniach: 35

lub

data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia określa się na: nie dłuższy niż 5

tygodni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,

EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w

okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej

jedną dostawę grodzic stalowych i profili narożnych o wartości zamówienia minimum

400.000 zł netto.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności

przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub

doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5

ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU

WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ

SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA

SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W

CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.

1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu

Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika

urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,

wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub

innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym

organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub

grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej

Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo

innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na

ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca

zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z

ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej

ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu

do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie

art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku

przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej

grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź

informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia

konkurencji w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w

punkcie III.4).1) lit. a)–c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym

wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie

zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne

albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z

ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono

upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w punkcie III.4).2) lit. b), powinny być

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokument, o którym mowa w III.4).2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3

miesiące przed upływem tego terminu. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę

lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie

wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4).2), zastępuje się je dokumentem

zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób

uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał

dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo

organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę

lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis w punkcie

III.4).3) stosuje się. 5) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub

sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia

w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4).1) lit. a)–c).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W

CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.

1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W

POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu

dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw

polegających na dostawie grodzic stalowych i profili narożnych, które zostały wykonane nie

wcześniej, niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do

wykazania spełnienia warunku opisanego w punkcie VI. SIWZ wraz z podaniem ich

rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały

wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy ww. dostawy zostały wykonane

należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty

wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z

uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać

tych dokumentów – inne dokumenty.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W

CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.

1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie

Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do

ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty

zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w

postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo

innowacyjne)

Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Nie

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące

dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert

w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do

sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,

przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu

przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji

elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki,

na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji

technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do

następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie

Cena 60,00

Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg

nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych

bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego

przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający

przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą

odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom

poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków

zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji

elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym

wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych

wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego

etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w

sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Zmiany Umowy będą dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień Umowy, także w

stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących

przypadkach i na poniższych warunkach: 1) w przypadku, w którym nie ma możliwości

dotrzymania terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę –

zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, poprzez

jego wydłużenie odpowiednio do okresu występowania wskazanych przyczyn; 2) w przypadku

zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują

konieczność zmiany postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie

postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie

niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa; 3) jeżeli z przyczyn

nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy niezbędne jest ograniczenie przez

Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie

mogą ulec postanowienia Umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz

obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to

ograniczenie.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2017-08-07, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia

(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału

w postępowaniu

> Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania

ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone

na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki

służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które

zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie

zostały mu przyznane Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1) Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu

nieograniczonego najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego

oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki

udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej

oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień

złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.

25 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału

w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub

jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej

lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim

stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych

podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował

niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych

podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji

zamówienia. 4) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych

podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi

zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny,

czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich

zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres

dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego

podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres

udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na

zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu

dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje czynności,

których wskazane zdolności dotyczą. 5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy

przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub

ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w

postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o

których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. 6) Wykonawca, który polega na

sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,

który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego

powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie

ponosi winy. 7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub

finansowa, podmiotu, o którym mowa w punkcie VII.5.2), nie potwierdzają spełnienia przez

wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów

podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez

zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał

się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże samodzielne

spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim uprzednio powoływał się na

zasoby innego podmiotu. 8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w

celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie,

w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza

informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu

warunków udziału w postępowaniu. 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie

przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o

zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz

brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie

warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10) Wykonawca nie jest

obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o

których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia

lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i

ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z

dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania

publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) 11) Oświadczenia, o których

mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące

wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na

zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w

oryginale. 12) Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i

ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz

brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii

poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13) Poświadczenia za zgodność z oryginałem

dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega

wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo

podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14) Poświadczenie za

zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 15) W przypadku, gdy Zamawiający jest

podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana,

Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących należytego jej

wykonania. 16) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z

oryginałem przez Wykonawcę. 17) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz

z tłumaczeniem na język polski. 18) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,

do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy

złożyć w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z

oryginałem przez Wykonawcę. 19) Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają

pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego dla

ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, kopii

poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez

Wykonawcę. 20) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów, w których

jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na zł

według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia

ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 21) Wykonawca, w terminie 3

dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy

Pzp, przekazuje zamawiającemu wskazane w punkcie VII.2.1) lit d) SIWZ oświadczenie o

przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.

24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić

dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w

postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o przynależności do grupy

kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 22) Oferty należy składać w siedzibie Spółki

„Gdańskie Wody” Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601

Gdańsk, w terminie do dnia: 07.08.2017 r. do godziny 10:00. Oferty zostaną otwarte w

siedzibie Spółki „Gdańskie Wody” Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5,

80 – 601 Gdańsk, w dniu: 07.08.2017 r. o godzinie 10:15. 23) Zamawiający nie dopuszcza

składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia Umowy ramowej.

Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie

przewiduje rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych. Zamawiający

nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w

postępowaniu. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień

Umowy, także w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w SIWZ

oraz we Wzorze Umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Ogłoszenie o zamówieniu (409.34 KB)

SIWZ (7.35 MB)

Załączniki nr 1-4 do SIWZ (22.48 KB)

Metryczka publikacji