BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Gmina Miasta Gdańska - Urząd Miejski w Gdańsku

Zawiadomienie dot. wszczęcia procedury ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowa oświetlenia w Gdańsku ul. Mazurska, Orla i Puławskiego

Zawiadomienie w sprawie wszczęcia postępowania dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie oświetlenia w Gdańsku przy ul. Mazurskiej, Orlej i Puławskiego

OBWIESZCZENIE

 Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) oraz art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm) Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Sebastiana Siewert z 28.07.2017r. nr rejestru RPW/237075/2017, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie oświetlenia w Gdańsku przy ul. Mazurskiej, Orlej i Puławskiego na działkach nr 109/1, 170, 128, 130/1 obręb 0034 i na działce nr 25/1 obręb 0022.

         

W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenów przyległych, że mogą składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Informacje dotyczące inwestycji można uzyskać w pokoju 439 (poniedziałki w godz. od 8ºº do 16oo , środy od 8ºº do 17ºº , czwartki od 8ºº do 9ºo i od 14ºº do 16ºo oraz piątki od 8ºº do 15ºº ).

metryczka publikacji