Na podstawie Zarządzenia nr 220/18 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 7 lutego 2018 roku ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w 2018r. określonych w "Programie współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi na rok 2018" w formie powierzenia tj. udzielenia dotacji na sfinansowanie ich realizacji.
W ramach konkursu organizacje mogą składać oferty na zadanie:
„Animacja społeczności lokalnej ze szczególnym uwzględnieniem działań integrujących mieszkańców w obszarach rewitalizacji tj. Dolne Miasto z Placem Wałowym i Starym Przedmieściem, Orunia, Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście, Biskupia Górka i Stary Chełm”.
Konkurs jest organizowany przez Biuro Rozwoju Gdańska.
Oferty należy składać za pośrednictwem elektronicznego generatora ofert witkac.pl do dnia 1 marca 2018 r. do godz. 15:30
https://witkac.pl/#/contest/view?id=5587
Dokumenty do pobrania:
Szczegółowe warunki konkursu (2.98 MB)
Załączniki graficzne (9.48 MB)
Instrukcja wypełniania i składania oferty w systemie witkac.pl (2.59 MB)
Instrukcja zakładania konta w systemie witkac.pl (872.34 KB)